sestdiena, 2011. gada 22. janvāris

Īsi un kodolīgi

Lai diena būtu izdevusies, vajag smaidīt, bet lai pasmaidītu, vajag tikai dažus labus vārdus.
1) Kas notiek, ja zeķē ieber biezpienu?
- Sanāk biezpiena sieriņš!


2) -Kas ir sarkans un kaitē zobiem?
-Ķieģelis.
3) Ekskursijas klasika- mēs veikalā iebrauksim?

4) Uzraksts bāra tualetē: "Darbinieks, kurš izvāc jūsu izsmēķus no pisuāra, liek arī ledu jūsu glāzēs".

5) Dzīve ir kā klavieres - baltie taustiņi, melnie taustiņi un vāks virsū.

6) Biezpiens jāēd, lai uzlabotos atmiņa, bet visu laiku aizmirstu nopirkt!

7) Es nedzeru, es nepīpēju, es nelamājos. Fuj bļ _ _ _ , atkal cigarete iekrita glāzē.

8) Strīdā ar sievieti, pēdējo vārdu var pateikt vienīgi atbalss.

9) Kādi ir vīrieša ideālie izmēri ?
80 – 20 – 42 (80 gadi, 20 miljoni eiro bankas kontā un 42 grādu temperatūra).

10) Visas sēnes ir ēdamas, tikai dažas vienu reizi mūžā.

11) Sievietei aptiekā pretapaugļošanās tablešu vietā iedeva nomierinošās. Tagad viņai ir 14 bērni, bet tas viņu nemaz neuztrauc.

12) Vīrs atnāk mājās piedzēries, sieva dusmās sit pļauku un saka: "Vēl dzersi?" Vīrs nereaģē, sieva atkal iesit: "Vēl dzersi?" Vīrs: "Nu labi, ielej!"

13) Veca tante kaila vazājas pa dārzu. Vīrs šai jautā: "Kapēc tu esi plika?" Sieva: "Es neesmu plika tas ir sekskostīms! Vīrs: "Tad varēji vismaz izgludināt!"

14) Mirst sievasmāte...
- Pasauciet znotu, gribu atvadīties.
Ieskrien znots priecīgs ar pudeli un glāzi:
- Nu ko, vienu ceļakājai?

15) Zooveikalā ienāk nikns vīriņš kopā ar leduslāci un jautā pārdevējam: "Vai tu biji tas nelietis, kas pirms gada man pārdeva balto kāmīti?"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru